avatar40609_1
Úgy éreztem itt az ideje lezárnom a ficeimről szóló szavazást. Azért vártam eddig, mert nem akartam hogy csak 1-2 vokson múljon a végeredmény, és így legalább a többség akarata érvényesül.

A szavazás végeredményéhez katt ide.

A végeredménynek megfelelően közzé fogom tenni más témájú írásaimat is a blogomon. Hogy ez pontosan mit is jelent?

Bővebben a Tovább gomb alatt olvashattok róla.

A jövőben tőlem várható fanfictionök:

1. GrimmIchi
grimmichi
Minden mennyiségben. Ezt a jó szokásomat igyekszem megtartani, és továbbra is róluk fog szólni az írásaim többsége.

2. KisuIchi/UraIchi
kisuichii
Ők is elsőbbséget élveznek az egyéb ficeimmel szembe, szóval róluk is több írásom várható majd.

3. RenBya
user147234_pic11755_1205528423
Őket is nagyon szeretem, és jelenleg dolgozom is egy ilyen fanficen, szóval várhatóak ők is^^ Nem valószínű, hogy ByaRen-t is fogok írni, mindig is közelebb állt hozzám a RenBya, szóval a jövőben nem szeretnék majd olyasmi kritikákat kapni, amikben fordított felállás után kuncsorognak egyesek. Ezt egy egyszerű példával meg is tudom magyarázni. Gondolom ti sem szívesen olvastok Hanatarou x Kenpachi fanficeket. Na ugye?^^ (bocs a morbid példáért XD)

4. KaienUkitake
Ukitake & Kaien (1)
Egy nagyon kedves barátnőm kedvencei, és rajta keresztül rám is hatott valamennyire ennek a párosnak a varázsa. Elképzelhető hogy velük is lesz több ficem, amiket szülinapra, karácsonyra, vagy egyéb alkalomból írtam.

5.Egyéb
7712e895
Ez elég tág fogalom, de megpróbálom leszűkíteni. Anime->Bleach->Yaoi. Ez a séma biztos megmarad. Várható majd threesome, jelenleg is dolgozom rajta, a páros maradjon titok, de az eddigiekben felsoroltam kettőt belőle^.^ Akiket még nagyon szeretek, és előfordulhat, hogy unalmasabb óráimban papírra vetek pár őrült ötletet: Shinji, Kon, Hichigo, Aizen, Gin, Szayelaporro, Ilforte. Érdekes felsorolás, ugye? XD

Egyelőre ezek csak mind tervek… GrimmIchi és KisuIchi témájú ficeim mellett csak egy másik párossal írt történetem látott napvilágot. Ez pedig a Csendes karácsony – Kaien x Ukitake párosítással. AFS-en is olvasható, de ide is fel fogom tenni, a többi Bleach-es írásommal együtt.

Addig is kellemes olvasást^^

Reklámok