23folds_bm310Kivételesen nem fanfiction teszek közzé, hanem egy mini doujinshit. Unalmas óráimba böngésztem a japán GrimmIchi témával foglalkozó oldalakat, és találtam pár érdekes dolgot :).  A sok  GrimmIchi között KonIchit is, amit szintén nagyon szeretek^^ Írni is szándékozom majd velük, és azt a doujinshit is közzé fogom tenni itt a blogomon. A mostani GrimmIchi gyöngyszem amolyan paródia, az anime 163. részének egy bizonyos részletét ragadja ki, és ülteti át kedvenc párosunk szerepébe. Na de nem is mondok több spoilert, olvassátok el.

És most jön csak az igazán érdekes dolog…*hatásszünet, dobpergés…*

Elkészítettem a magyar változatát a doujinshinek^^ Bár volt benne pár dolog amivel nem tudtam mit kezdeni, mivel majd megfogjátok látni hogy elég kicsik az oldalak, így egyes helyeken képtelen voltam elolvasni az odanyomorgatott kis kanjit XD A katt alatt megtaláljátok az eredeti japán, és az általam fordított magyar változatot is!

Kérlek mondjátok el mennyire tetszett, illetve hogy csináljak-e még hasonló meglepetéseket a jövőben.

Japán változat:

jump21-1jump21-2jump21-3jump21-4jump21-5jump21-6jump21-7jump21-8jump21-9jump21-10

Magyar változat:
Saját fordítás, nem szeretnék máshol is találkozni vele.

jump21-1-hunjump21-2-hunjump21-3-hunjump21-4-hunjump21-5-hunjump21-6-hunjump21-7-hunjump21-8-hunjump21-9-hunjump21-10-hun

Reklámok